CENTERPARTIET I KUMLA

För oss i Centerpartiet är varje individ viktig.

Grunden i vår politik är alla människors frihet och lika värde. Vi tror på människors förmåga att bestämma över sina liv och skapa sin egen framtid. Därför lyssnar vi gärna på dig om du vill dela med dig av dina tankar och åsikter. Du kan enkelt kontakta oss via mail eller via sociala medier. För oss är dina åsikter viktiga!

Vi vill skapa en grön, trygg vardag för alla som bor i Kumla kommun och vi vet att nytänkande och utveckling är vägen mot en hållbar framtid. Du kan läsa mer om vår framtidsvision för ett hållbart Kumla under fliken Vision Kumla 2030.

Här på vår webbsida kan du även läsa om de frågor vi driver just nu och se vilka motioner som vi har lämnat in. För Centerpartiet i Kumla är det viktigt att hela Kumla ska leva, både landsbygd och tätort.

Välkommen till Centerpartiet i Kumla.

sol-has-bg