Centerpartiets medlemsapp

Du som är medlem har väl laddat ner vår medlemsapp? Den finns både i AppStore och GooglePlay! Sök på Centerpartiet.

sol-has-bg sol-light-text

APPEN FÖR DIG SOM ÄR MEDLEM I CENTERRÖRELSEN

• Från det lokala till det nationella - här samlas allt!
  • Håll dig uppdaterad kring event, kampanjer och medlemsaktiviteter.
  • Få information om aktuella politiska händelser direkt i mobilen.
  • Nå hela Centersverige och umgås digitalt med andra centerpartister.
Bild på app
Centerpartiets app för medlemmar

Information om medlemsappen och personuppgifter

När du blir medlem i Centerpartiet eller en av syskonorganisationerna (Centerpartiets Ungdomsförbund, Centerkvinnorna eller Centerstudenter) och du uppgett en unik mejladress och mobilnummer i vårt medlemsregister, ges möjlighet att skapa ett konto i Centerpartiets medlemsapp. De personuppgifter som behövs för att tjänsten ska fungera är förnamn, efternamn, unik e-postadress, unikt mobilnummer samt personnummer. Profilbild väljer du själv om du vill lägga till direkt i appen.

Uppgifterna om dig i medlemsappen som syns för andra användare är förnamn, efternamn och den övriga information du själv väljer att lägga in.

Om du väljer att avsluta ditt medlemskap i Centerpartiet så kommer ditt konto i Centerpartiets medlemsapp att raderas.

I Centerpartiets app håller alla användare en god ton och ett vårdat språk utan påhopp, kränkningar och personangrepp. Det finns möjlighet för alla inloggade att rapportera andra användare i appen, samt blockera användare. När en användare rapporteras i Centerpartiets app skapas ett ärende hos Helpdesk, och en bedömning görs av Centerpartiets riksorganisation inom 72 timmar av hur ärendet ska hanteras - till exempel en varning eller avstängning av en användare.

Bli medlem i Centerpartiet