Trevlig kick-off i Högberga ger energi framåt

God stämning, en känsla av stark gemenskap och en fantastisk utsikt sammanfattar onsdagskvällens kickoff av det kommande verksamhetsåret. Ett trettiotal centerpartister träffades för att umgås och planera de kommande årens verksamhet fram till valåret 2022.

Det var både nya och erfarna medlemmar som var på plats denna onsdagskväll, som spenderades i de fantastiska lokalerna vid Högsätra Gård. Ordförande Tor von Sydow inledde med att hälsa alla välkomna och höll ett kort inledningstal. Efter det intogs en fantastisk trerätters middag.

Efter middagen påbörjades diskussioner om frågor att lyfta i kommande kommunfullmäktige, och verksamhetsplanen för 2019 – 2022 diskuterades. Många goda synpunkter lyftes om hur vi når våra mål att få sitta i majoriteten efter valet 2022. Det framgick tydligt under diskussionerna att Centerpartiet på Lidingö står redo att ta ansvar, men också att vi inte glömmer det viktigaste – att vi är partiet som lyssnar på Lidingöborna och ser hela Lidingö.

Kvällen avslutades med att kretsordförande Tor tackade alla närvarande och avrundade kvällens sammankomst.

Den nye politiske sekreteraren, John Hultengård, välkomnades också in. John har nu påbörjat sin tjänst och arbetar heltid.

Vid frågor, kontakta politisk sekreterare John Hultengård på 073 651 99 02.