Anmälan till WIk-konferens med regiongruppen 6-7 september

WIk-konferens med regiongruppen 6-7 september

Här anmäler du ditt deltagande till konferensen på Wiks slott den 6-7 september. Syftet med konferensen är att vi ska tighta ihop oss ytterligare, utvärdera lite arbetsformer och att får chans att göra något kul tillsammans. Kalenderinbjudan har varit utskickad sedan i våras och en fullständig agenda skickas ut när det väl börjar bli dags. Ni är alltid välkomna att komma med inspel till agendan.

Upplägget är en konferens på 24 timmar med möjlighet till övernattning, med start vid lunch (klockan 12:00) fredagen den 6 september fram till lunch lördagen den 7 september. Sammanlagt kommer det serveras två luncher, en trerätters middag, frukost samt två tillfällen för fika.

Fyll i formuläret nedan och ange hur du planerar att närvara. Om man inte kan närvara under hela konferensen är det viktigt att man anger när och vilka tider man kommer kunna närvara. På så vis blir det enklare att planera in hur många som ska äta, sova över etc.

Om man inte kan närvara alls uppskattar jag om man fyller i det nedan.

Svara senast söndagen den 4 augusti.

Deltagande på Wik 6-7 september * (obligatorisk)
Deltagande på Wik 6-7 september

Bli medlem i Centerpartiet